Politica de rambursare vbndekor.ro

 

  1. Politica de returnare a produselor de catre Cumparator

Potrivit legislatiei in vigoare, Cumparatorul isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la incheierea contractelor in cazul Serviciilor. In acest interval de timp Produsele si/sau Serviciile achizitionate de Cumparator de la Bogdan INTER Tur SRL. pot fi returnate, fara sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele platite vor fi rambursate.

Conform legislatiei, acest drept este prevazut doar pentru Cumparatorii persoane fizice. Astfel, prin Cumparator, in acest context se va intelege exclusiv cumparatorul persoana fizica. Ca urmare, dreptul de retragere nu va fi valabil in cazurile in care documentele insotitoare ale Comenzii au fost emise pe numele unei persoane juridice.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere, Cumparatorul trebuie sa informeze Vanzatorul cu privire la decizia sa de a se retrage din Contract, utilizand o declaratie neechivoca, trimisa prin e-mail pe adresa office@vbndekor.ro. In aceasta situatie, Vanzatorul va transmite Cumparatorului, fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.  Confirmarea de primire a cererii de retragere nu vizeaza acceptarea returului.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficienta trimiterea comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

VBN Dekor va accepta ca retur produsele care:

Un produs este acceptat la retur numai cu respectarea urmatoarelor conditii:

  • Cumparatorul trebuie sa prezinte in original bonul de casa si/sau a facturii aferente;
  • Cumparatorul trebuie sa returneze produsul functional, in parametri normali, in aceleasi conditii si in aceeasi stare in care a fost cumparat/livrat;
  • Produsul returnat nu trebuie sa prezinte urme de folosinta, uzura, deteriorari mecanice, lovituri, ciobituri, socuri mecanice, electrice etc.;
  • Produsul returnat nu trebuie sa fi fost supus niciunei interventii de tip service, reparatii sau orice alta interventie neautorizata;
  • Produsul trebuie sa fie returnat in ambalajul sau original si insotit de accesoriile sale originale, daca e cazul. Lipsa sau deteriorarea etichetelor sau a marcajelor de pe produs sau ambalaj atrage refuzul de returnare a produsului;
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul;
  • Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cu exceptia cazului in care sunt sigilate;

Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducandu-se la acestea, saltele, topuri de saltele, cearsafuri, parfumuri, etc.
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.
  • Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  • Produsele care sunt destinate consumului imediat.
  • Produsele carora cumparatorul le-a indepartat sigiliul de protectie

Vanzatorul are dreptul de a inspecta Produsele returnate pentru verificarea conditiilor de retur. 

Avand in vedere natura si specificul Produselor comercializate, Vanzatorul are dreptul de a refuza orice produs returnat, care nu intruneste cerintele conditiile de returnare si care nu poate fi revandut ca un produs nou.

 

Bunurile returnate care prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat.

Vanzatorul are dreptul ca in situatia in care se returneaza Produse care prezinta  urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) sa accepte returul numai dupa aducerea Produselor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat.

 

Vanzatorul are dreptul de a retine contravaloarea aferenta diminuarii valorii Produsului in situatia in care Cumparatorul exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsele, intr-o masura ce depaseste limita necesara pentru stabilirea naturii, calitatii si/sau a modului de functionare a Produsului achizitionat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 20%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea si efectuarea inspectiei Produselor returnate.

Cumparatorul va suporta costul direct al returnarii produselor, acesta este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Returnarea produselor se poate efectua prin curier sau direct la sediul comercial al Vanzatorului, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data comunicarii retragerii. Toate aceste costuri de retur sunt suportate de client.

In cazul in care dreptul de retragere/ returul este acceptat, Vanzatorul va efectua rambursarea pretului tranzactiei in termen de 14 zile lucratoare de la data receptionarii si inspectiei Produsului returnat.

  1. Restituirea sumelor provenite din cererea de retur acceptata de catre Vanzator se va face in urmatoarele conditii:
  2. Pentru sumele achitate in numerar in magazin, restituirea se va face tot in numerar, in cazul in care returul are loc in aceeasi zi cu data achizitionarii;
  3. Pentru sumele achitate prin ordin de plata sau prin card bancar, restituirea se va face prin virament bancar, in contul bancar din care s-a efectuat plata sau in contul bancar indicat de client prin cererea de retur;

iii. In cazul in care produsul returnat a fost achizitionat cu plata in rate (cu card de credit), restituirea se va face prin transmiterea catre banca a unei solicitari de anulare a tranzactiei;

 

0
    0
    Your Cart
    Your cart is emptyReturn to Shop